Szczegóły projektu

Polsling

od 1998

Warszawa

2 miesiące

Metro Warszawskie

Jedyny w Polsce system kolei podziemnej składa się aktualnie z dwóch linii: M1 oraz M2. Metro Warszawskie, będące jednym z najważniejszych środków transportu w stolicy, jest niezwykle istotnym elementem infrastruktury miasta. Prace nad budową metra rozpoczęły się w 1986 roku, a już trzy lata później, w 1997 roku, firma Polsling dostarczyła swoje pierwsze liny na potrzeby budowy tego nowoczesnego systemu transportu.

Jesteśmy dumni z naszej długotrwałej obecności z warszawskim metrem i z tego, że nasze liny znalazły zastosowanie przy budowie ścian szczelinowych, nowych . Współpracującym z nami firmom geotechnicznym dostarczamy wysokiej jakości liny, które spełniają surowe normy i wymagania techniczne tego ambitnego projektu. 

Nasz udział:

Nasze doświadczenie i zaangażowanie w budowę metra sprawiają, że mamy nadzieję również uczestniczyć w przyszłych projektach rozwoju warszawskiego systemu komunikacji. Planowane jest rozpoczęcie budowy trzeciej linii metra, co stanowi kolejny krok w modernizacji i rozwoju transportu publicznego w Warszawie. Mamy nadzieję, że będziemy mieli okazję dostarczyć nasze produkty i mieć swój udział w tym jakże ważnym dla mieszkańców i turystów przedsięwzięciu.

Warszawa i metro:

Metro Warszawskie odgrywa kluczową rolę w codziennym życiu miasta. Dzięki niemu mieszkańcy i turyści mają możliwość szybkiego i efektywnego przemieszczania się po stolicy. Każdego dnia ponad 500 tysięcy pasażerów korzysta z metra, a system pociągów kursuje od godziny 5:00 aż do północy, zapewniając częste połączenia co kilka minut, w weekendy do godziny 3:00

Metro jest nie tylko wygodnym środkiem transportu, ale także przyczynia się do redukcji zatłoczenia ulic, zmniejszenia emisji spalin oraz poprawy jakości życia mieszkańców. To także ważne źródło wzrostu ekonomicznego i rozwinięcia infrastruktury miejskiej.

Liny do głębokiego fundamentowania