polsling a member of AWRF since 2022

Jak działamy

Odtwórz wideo

1

1

Zależy nam, aby każdy w kontaktach z naszą firmą czuł się swobodnie, a zamawianie produktów było możliwie przystępnie i wygodnie. Możesz to zrobić przez:

Jak długo będę czekał/a na ofertę?

Zwykle oferta zostaje wysłana w tym samym dniu roboczym, kiedy zostało złożone zapytanie. W przypadku bardziej złożonych zapytań czas oczekiwania nie powinien trwać dłużej niż 2-3 dni robocze.

Jaki jest koszt liny do żurawia?

Ceny lin są uzależnione od wielu czynników, ale bardzo dobrą linę nieokrętną do żurawia można już u nas kupić za 1866zł (fi 8mm / 92m)

Jakie informacje podać w zapytaniu o linę?

Minimum to średnica, długość i zdjęcie liny. Jeśli lina ma mieć specjalne zakończenia, również należy o nich poinformować. Jeśli dysponujesz DTR lub atestem obecnie użytkowanej liny, na pewno ułatwi to proces przygotowania oferty. 

2

Nasz handlowiec w locie przygotuje dla ciebie najlepszą ofertę i oszacuje termin dostawy na podstawie aktualnego harmonogramu produkcji.

3

Oferta spełnia twoje oczekiwania i decydujesz się na złożenie zamówienia. Kontaktujesz się z handlowcem, który zajmował się twoim zapytaniem. Składasz zamówienie i reszta już jest w naszych rękach.

4

Zlecamy produkcję

Weryfikujemy wszystkie dane i zgodność zamówienia z ofertą naszego handlowca. Dopinamy wszystko na produkcji, zlecamy realizację, a do ciebie wysyłamy potwierdzenie zamówienia ze wszystkimi konkretami.

5

Kontrola jakości

Z produkcji gotowy wyrób trafia do działu kontroli jakości, gdzie jest dokładnie sprawdzany i otrzymuje atest. Przygotowujemy dla ciebie komplet dokumentacji, a następnie organizujemy transport.

6

Zlecenie transportu

Towar jest odpowiednio oznakowany, zapakowany i z kompletem dokumentów czeka na kuriera. Otrzymujesz od nas SMS z potwierdzeniem wysyłki i możesz odtąd śledzić jej losy samodzielnie.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, na życzenie klienta umożliwiamy odbiór osobisty z naszego magazynu w Mikołowie.

Czy jest możliwa dostawa tego samego dnia?

Tak, w nagłych przypadkach np. awaria, po wcześniejszym uzgodnieniu warunków, jesteśmy w stanie zrealizować dostawę towaru tego samego dnia własnymi środkami transportu.

Czy mogę zapłacić kartą?

Przy odbiorze osobistym istnieje możliwość zapłaty kartą, w przypadku przesyłek kurierskich w zależności od spedytora.

7

Dostawa zamówienia

Otrzymujesz swoje zamówienie, a nasz pracownik BOK lub twój dedykowany handlowiec kontaktuje się i upewnia, czy wszystko zostało zrealizowane wg twoich wymagań zawartych w zamówieniu. Pozostajecie w kontakcie.

8

Serwis i opieka posprzedażowa

W ramach opieki posprzedażowej, możesz umówić się na:

Za wyrażeniem zgód marketingowych z twojej strony, będziemy również mogli przesyłać bieżące informacje o nowościach, promocjach i programach lojalnościowych.

9

Oceń nas

Bardzo nam zależy na ulepszaniu naszego serwisu obsługi zamówień, dlatego będzie nam niezmiernie miło, jeśli podzielisz się z nami swoimi uwagami i/lub wystawisz nam opinię w internecie. Bardzo liczymy na ⧆⧆⧆⧆⧆ 😉

?

Masz pytania?

Jesteśmy znani z tego, że zawsze chętnie doradzamy w zakresie techniki dźwignicowej, odpowiadamy na różne pytania i zawsze staramy się dobrać najlepsze rozwiązanie. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub nurtują cię pytania, skorzystaj z naszego zestawu pytań i odpowiedzi

lub najnormalniej skontaktuj się z nami w najwygodniejszy dla siebie sposób

Zapytanie lina ogólne

Jak zamawiać liny?


Dane kontaktowe