1
Zależy nam, aby każdy w kontaktach z naszą firmą czuł się swobodnie, a zamawianie produktów było możliwie przystępnie i wygodnie. Możesz to zrobić przez:
Zwykle oferta zostaje wysłana w tym samym dniu roboczym, kiedy zostało złożone zapytanie. W przypadku bardziej złożonych zapytań czas oczekiwania nie powinien trwać dłużej niż 2-3 dni robocze.
Ceny lin są uzależnione od wielu czynników, ale bardzo dobrą linę nieokrętną do żurawia można już u nas kupić za 1866zł (fi 8mm / 92m)
Minimum to średnica, długość i zdjęcie liny. Jeśli lina ma mieć specjalne zakończenia, również należy o nich poinformować. Jeśli dysponujesz DTR lub atestem obecnie użytkowanej liny, na pewno ułatwi to proces przygotowania oferty.
Nasz handlowiec w locie przygotuje dla ciebie najlepszą ofertę i oszacuje termin dostawy na podstawie aktualnego harmonogramu produkcji.
Oferta spełnia twoje oczekiwania i decydujesz się na złożenie zamówienia. Kontaktujesz się z handlowcem, który zajmował się twoim zapytaniem. Składasz zamówienie i reszta już jest w naszych rękach.
Weryfikujemy wszystkie dane i zgodność zamówienia z ofertą naszego handlowca. Dopinamy wszystko na produkcji, zlecamy realizację, a do ciebie wysyłamy potwierdzenie zamówienia ze wszystkimi konkretami.
Z produkcji gotowy wyrób trafia do działu kontroli jakości, gdzie jest dokładnie sprawdzany i otrzymuje atest. Przygotowujemy dla ciebie komplet dokumentacji, a następnie organizujemy transport.
Towar jest odpowiednio oznakowany, zapakowany i z kompletem dokumentów czeka na kuriera. Otrzymujesz od nas SMS z potwierdzeniem wysyłki i możesz odtąd śledzić jej losy samodzielnie.
Tak, na życzenie klienta umożliwiamy odbiór osobisty z naszego magazynu w Mikołowie.
Tak, w nagłych przypadkach np. awaria, po wcześniejszym uzgodnieniu warunków, jesteśmy w stanie zrealizować dostawę towaru tego samego dnia własnymi środkami transportu.
Przy odbiorze osobistym istnieje możliwość zapłaty kartą, w przypadku przesyłek kurierskich w zależności od spedytora.
Otrzymujesz swoje zamówienie, a nasz pracownik BOK lub twój dedykowany handlowiec kontaktuje się i upewnia, czy wszystko zostało zrealizowane wg twoich wymagań zawartych w zamówieniu. Pozostajecie w kontakcie.
W ramach opieki posprzedażowej, możesz umówić się na:
Za wyrażeniem zgód marketingowych z twojej strony, będziemy również mogli przesyłać bieżące informacje o nowościach, promocjach i programach lojalnościowych.
Bardzo nam zależy na ulepszaniu naszego serwisu obsługi zamówień, dlatego będzie nam niezmiernie miło, jeśli podzielisz się z nami swoimi uwagami i/lub wystawisz nam opinię w internecie. Bardzo liczymy na ⧆⧆⧆⧆⧆ 😉
Jesteśmy znani z tego, że zawsze chętnie doradzamy w zakresie techniki dźwignicowej, odpowiadamy na różne pytania i zawsze staramy się dobrać najlepsze rozwiązanie. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub nurtują cię pytania, skorzystaj z naszego zestawu pytań i odpowiedzi
lub najnormalniej skontaktuj się z nami w najwygodniejszy dla siebie sposób